AktualnościFederacja
Nowa strona internetowa Betclic 2. Ligi – krok w stronę nowoczesnej komunikacji
Betclic 2. Liga piłkarska zyskała zupełnie nową odsłonę swojej oficjalnej strony internetowej. Projekt został przygotowany we współpracy z firmą Stellis, która odpowiada m.in. za rozwiązania cyfrowe dla wielu lig i klubów w Polsce. Dzięki temu kibice zyskują dostęp do nowoczesnej i intuicyjnej platformy, która pozwala jeszcze bliżej śledzić rozgrywki i kluby grające na tym szczeblu. Zapraszamy na drugaliga.org
– Rozgrywki Betclic 2. Ligi to istotny element struktury piłkarskiej w Polsce. Nowa strona internetowa jest kolejnym dowodem na to, że również na tym poziomie wdrażamy nowoczesne rozwiązania oraz dbamy o atrakcyjną komunikację z kibicami. Dzięki współpracy z Stellis liga zyskuje narzędzie, które podnosi standard całych rozgrywek – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN:
Nowy serwis działa w oparciu o platformę Stellis One, stworzoną specjalnie dla organizacji sportowych. Strona została zaprojektowana z myślą o kibicach, oferując szybki dostęp do terminarza, tabeli, statystyk i aktualności. Każdy klub Betclic 2. Ligi otrzymał własną zakładkę, w której znajdują się informacje o drużynie, statystyki zawodników, klubowe newsy oraz materiały wideo.
Na stronie głównej dostępny jest moduł porównywania zawodników, który umożliwia zestawienie osiągnięć piłkarzy „jeden na jednego”. Porównywać można również drużyny Betclic 2. Ligi. Serwis jest też zintegrowany z mediami społecznościowymi – kibice mogą na bieżąco oglądać materiały wideo z oficjalnych kanałów klubów Betclic 2. Ligi oraz wpisy z platformy X. Dzięki temu wszystkie najważniejsze treści są dostępne w jednym miejscu.
– Od początku działalności Stellis wspieramy organizacje sportowe w budowaniu profesjonalnej komunikacji z kibicami. Betclic 2. Liga to niezwykle ważne rozgrywki dla rozwoju piłki w Polsce, a nowa strona ma pomóc w pokazaniu ich potencjału. Cieszymy się, że możemy współtworzyć narzędzie, które daje kibicom jeszcze lepszy dostęp do świata ligowej piłki – podkreślił Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis.