FederacjaAktualnościSTS Sponsorem Tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski Powrót

AktualnościFederacja

STS Sponsorem Tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

 19 / 08 / 25 Autor: PZPN
STS Sponsorem Tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, został Sponsorem Tytularny Pucharu Polski i Superpucharu Polski. Umowę podpisano na trzy sezony. Przypomnijmy, że firma od 2014 roku jest również oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.


Objęcie tytułu Sponsora Tytularnego Pucharu i Superpucharu Polski przez STS oznacza zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Oprócz nazwy (STS Puchar Polski oraz STS Superpuchar Polski), aktualizacji ulegną również logotypy, które trafią na koszulki każdego z klubów grających w Pucharze i Superpucharze Polski (rękawek oraz tzw. śliniak), a także będą prezentowane na bandach reklamowych, dywanach 3D, tzw. jamnikach oraz bandach LED podczas transmisji meczów w TVP Sport. Co więcej, STS zapewnił sobie również szeroką ekspozycję marki w mediach społecznościowych (PZPN oraz klubów), a także będzie obecny ze swoimi strefami kibica w dniu meczowym przy okazji wybranych spotkań.

Sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to dla nas kolejny, a zarazem największy krok w ostatnich miesiącach w obszarze sponsoringu sportowego, którym podkreślamy nasze ambicje oraz rynkową pozycję. Cieszę się, że oprócz reprezentacji Polski, z którą jesteśmy nieprzerwanie od 11 lat, dziś zacieśniamy współpracę z PZPN, stając się kluczowym partnerem Związku w ramach tak ważnych i prestiżowych rozgrywek – mówi Radim Haluza, CEO STS.

Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS, dodaje: – Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu – to bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku. 

Bardzo cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z STS – sprawdzonym partnerem PZPN i reprezentacji narodowej – została rozszerzona o strategiczny projekt sponsoringu tytularnego Pucharu Polski i Superpucharu Polski. To wyraz ogromnego zaufania, a zarazem potwierdzenie, że współpraca z PZPN realnie przekłada się na wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Wierzymy, że właśnie takie możliwości niosą ze sobą te rozgrywki. Konsekwentnie pracujemy nad ich rozwojem i prestiżem, m.in. poprzez zapewnienie maksymalnej dostępności spotkań w kanałach otwartych – w ramach strategicznej umowy licencyjnej z Telewizją Polską, gwarantującej 33 transmisje w każdym sezonie – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Zaangażowana współpraca z PZPN

STS współpracuje z PZPN do 2014 roku, kiedy firma po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej (kadra męska, kobieca, U-21 oraz U-20). W tym czasie partnerzy zrealizowali wspólnie szereg głośnych inicjatyw na czele z muralem Kazimierza Górskiego z okazji 100. rocznicy urodzin trenera, dedykowaną kartoniadą w meczu pożegnalnym Artura Boruca, akcją „Dorzuć Misie” podczas meczu z Turcją, które beneficjentem była Fundacja DKMS czy niedawną aktywacją „Piłka nożna jest kobietą” poświęconą żeńskiej reprezentacji. – Ponadto jesteśmy obecni ze strefami kibica i quizami, w których fani mogą wygrywać atrakcyjne nagrody na wszystkich domowych meczach reprezentacji. Organizujemy też wiele konkursów w mediach społecznościowych oraz szereg mniejszych aktywacji, dzięki którym kibice mogą zdobywać m.in. bilety na mecze kadry. Od lat pokazujemy więc, że jesteśmy zaangażowanym partnerem i z pewnością swoje zaangażowanie będziemy kontynuować także w partnerstwie z PZPN w ramach Pucharu i Superpucharu Polski – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsoriship w STS.

O STS:

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. STS jest sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów, sponsorem głównym Widzewa Łódź, sponsorem wiodącym Pogoni Szczecin, a także oficjalnym sponsorem Rakowa Częstochowa i reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, od ponad roku, STS jest partnerem regionalnym Borussii Dortmund. Marka należy także do liderów jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500 tys. maskotek, a STS przekazał ponad milion zł dla potrzebujących i fundacji. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa Łódź.

Regulamin Newslettera
pobieranie strony...
Newsletter - zapisz się!
regulamin
Zapisz się
Wideo